Επικοινωνία με τον πελάτη

To E-mail Marketing είναι βασικός πυλώνας του Web Marketing. Δεν είναι λίγες οι εταιρείες που αναπτύχθηκαν επειδή έκαναν σωστό e-mail marketing, ενώ άλλες έμειναν στάσιμες επειδή δεν το χρησιμοποίησαν ποτέ.

E-mail marketing σημαίνει στοχευμένη επικοινωνία με τον πελάτη η οποία διαφέρει πάρα πολύ από το απλό “στείλε του ένα mail”.

Στην Web Progress αναλαμβάνουμε με απόλυτη εχεμύθεια την δημιουργία της δομής μιας e-mail καμπάνιας προσαρμοσμένη στις δικές σας ανάγκες.

Χρησιμοποιώντας τα πιο εξελιγμένα τεχνολογικά εργαλεία του mail marketing (mailjet.com, mailchimp.com) οργανώνουμε, δημιουργούμε και σας εκπαιδεύουμε στα πρώτα σας βήματα στις καμπάνιες e-mail, δίνοντας τεράστια σημασία στο content του e-mail (κείμενο και εικόνες).

Προσωποποιημένη Ενημέρωση

Εκμεταλλευτείτε το πολύ χαμηλό κόστος υλοποίησης μιας e-mail καμπάνιας. Στείλτε προσωποποιημένη ενημέρωση σχετικά με νέα και προσφορές αλλά και ομαδοποιημένη ενημέρωση χωρισμένη σε ομάδες χρηστών ή πελατών.

Αποκτήστε την δυνατότητα να προσελκύσετε με νόμιμο τρόπο νέους πελάτες. Επικοινωνήστε με το κοινό σας, με τους χρήστες της ιστοσελίδας σας, με τους πελάτες της επιχείρησής σας.

Χρησιμοποιήστε ένα δυναμικό εργαλείο το οποίο σας παρέχει πλήρη στατιστικά στοιχεία. Μπορούμε να σας πούμε πόσοι και ποιοι άνοιξαν το mail που στείλατε, πόσοι το προώθησαν, πόσοι πάτησαν κλικ σε συνδέσμους που περιείχε το mail που τους στείλατε.  Εκτιμήστε τα αποτελέσματα μιας καμπάνιας και χρησιμοποιείστε τα στατιστικά στοιχεία που λάβατε για μελλοντικό remarketing.

Ενισχύστε το κύρος και την αξιοπιστία της επιχείρησής σας, επικοινωνώντας ανά τακτά χρονικά διαστήματα, με σχεδιασμένο και οργανωμένο τρόπο με τους πελάτες / χρήστες της ιστοσελίδας σας.

E-mail Marketing & Facebook

Συνδυάστε την διεξαγωγή μιας mail καμπάνιας με μια επιτυχημένη καμπάνια στο facebook, στοχεύοντας σε κοινό του facebook που ανήκει ταυτόχρονα στις λίστες mail που διαθέτετε.

Χτίστε πολλές μικρές διαφορετικές mail καμπάνιες, χωρίζοντας τους παραλήπτες ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους, την ηλικία τους, τον τόπο διαμονής τους, την επαγγελματική τους κατάσταση κλπ.

Μπορούμε να σας δείξουμε ποια μπορούν να είναι τα αποτελέσματα μιας επιτυχημένης e-mail καμπάνιας και τι θεωρείται επιτυχημένη διεξαγωγή μιας mail καμπάνιας.